ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

کاهش تضمینی سیستم همانندجویی با تضمین کیفیت و قیمت



کاهش تضمینی سیستم همانندجویی با تضمین کیفیت و قیمت

کاهش تضمینی سیستم همانندجویی و رفع مشکل همانندی

 جهت کاهش تضمینی سیستم همانند جویی یا همانندی پایان نامه بسیار مهم است که به متن مقاله یا رساله خود تسلط داشته  باشید و بتوانید تبیین مطالب و مشابه نویسی را باحفظ کلمات کلیدی و رساندن مفهوم متن انجام دهید . 

خطری جدی و حیثیتی است !!! 

سرقت علمی ممنوع 

خطر جدی ، نوشتن مقاله یا  پایان نامه  بصورت  Copy  و  paste  ؛ به چند سالی است که با  راه اندازی  سامانه همانند  جویی  سایت  ایران داک آدرس  تمامی  مطالب  گرفته  شده  مشخص  شده  و  میزان  همانندی جویی  آن  با  درصد  مشخص  می  گردد  حتی  اگر  ارجاع  نویسی  نیز انجام شده  باشد. 

لذا  به  ندرت  پایان نامه ای  می تواند  با مطالب  کپی  برداری شده  از  سایر  مقالات  و  پایان نامه  ها  مجوز دفاع  بگیرد. کاهش تضمینی سیستم همانندجویی نیازی است که نمی توان از آن  چشم  پوشی کرد چون از یک طرف دانشجو فرصت ندارد و از طرفی  استاد راهنما  یا  مشاور حاضر به کمک نخواهند بود. 

برای رفع  و  کاهش درصد همانند جویی چه باید کرد ؟

برای رفع و کاهش درصد همانند جویی بایستی از ترجمه  مقالات جدید  کمک گرفت و  برای  نوشتن مبانی  نظری بصورت برداشت ضمنی از  مطالب یا تبیین  مجدد آن کمک گرفت و گرنه فرار از کاهش درصدهمانندجویی میسر  نخواهد بود . 

مشکلات همانند  جویی  پایان نامه

چطور میشه پایان نامه ای نوشت  که تضمین  شده  باشه  و  درصد  همانند جوی  آن قابل  قبول باشه و   هنگام دفاع کردن، و بدتر از اون هنگام  تحویل  فایل پایان نامه به مسئول پژوهشی یا مسئول کتابخانه دانشگاه خود  سکته نکنید  چون ممکنه بگه  کپی  کردی ! و ...

 و قسمت  شگفت انگیز  همانند  جویی  اینکه یه نسخه از این متن که رنگی شده و هر  رنگ  رو نشون میده از  چه منبعی  گرفته شده  برای  استاد راهنما  و مشاور هم  میفرسته (واقعا )

 

نمونه  همانندی ارسالی برای استاد

 

جهت کاهش نتایج و درصد سیستم همانند جویی چکار کنیم ؟

خوب بعد از اینکه نتیجه رو از ایران داک گرفتید استفاده از منابع را برای شما با درصد مشخص می کند . خوب منابعی که نوشته شده کمتر از 1 درصد خیلی ایراد نداره و در این مواقع سعی کنید چند کلمه ای را در متن جابجا کرده و تنببین جدید بنویسید .

اما زمانی که حرف از استفاده بیشتر از 2 درصد و بالاتر فقط از یک متن است (مثلا پایان نامه یا مقاله ) خوب کار شما سخت تر شده آنهایی که درصد بالاتر دارند که باید محدود تر کنید و به چند پاراگراف بسنده کنید و بقیه متون را حذف کنید و بجای آن از منابع جدید تر و ترجمه مقالات جدید کمک بگیرید .

البته یه نکته اینکه برای ارسال فایل برای همانند جویی از ارسال فهرست مطالب و خود منابع در آخر خود داری کنید چرا که اغلب تیتر ها ممکن است تکرار شوند مثلا عنوان فصول خوب تکراری است ( مثلا فصل 4 ) و نمی توان کاری کرد پس نکته مهم برای ارسال فایل این خواهد بود . 

درصد استفاده شده از منابع

 

 

برای درصد همانندی پروپوزال هم همین مشکل وجود دارد  که بهتر است  به دلیل استفاده مجدد از پروپوزال در پایان نامه از همان شروع کار نسبت به این مسئله حساس باشید .

اگر منابع محدود بود برای کاهش سیستم همانند جویی چکار باید کرد ؟ 

البته گاها این اتفاق می افتد که منابع محدود بوده و از طرفی استاد راهنما تاکید بر افزایش حجم مطالب دارد لذا توصیه می شود با درمیان گذاشتن استاد راهنما به حذف مطالب اضافی و کاهش محتوی کمک کنید .

و در نهایت نکته نهایی اینکه متون را بخوانید باهم ادغام کنید و مانند یک نویسنده انشاء کنید و مطالبی را درج کنید که از مغز شما تراوش می کند . و با کمک گرفتن از ادبیات نگارشی با جایگزین کردن مترادف های هرکلمه شرایط را بهبود بخشید تا سیستم همانندجویی کاهش یابد .

چاره نهایی کاهش تضمینی سیستم همانند جویی چیست ؟

چاره نهایی کاهش همانند جویی استفاده از مقالات خارجی و ترجمه است . 

ولی اگر مطالب فراوان وجو دارد و شما درک درستی از محتوی مطالب دارید با چند بار مطالعه یک متن و بهره گیری از دانش خود متن جدیدی را خلق کنید تا سیتم همانند جویی نه تنها ایراد نگرفته بلکه به شما نیز جایزه دهد؟!!! 

البته گفته باشم مشابه نویسی هم نوعی سرقت علمی بحساب می آید ولی هنوز در ایران این قضیه جدی نیست.

 

مزایای کاهش همانند جویی چیست ؟

اگر شما پایان نامه خود را با این شرایط باز نویسی و مرتب کردید خوشبخت هستید چرا که می تواند استخراج مقاله از پایان نامه را انجام دهید و یک مقاله خوب ارائه دهید و از مجلات معتبر اکسپت بگیرید .

آخرین و آخرین راه برای کاهش سیتم همانند جویی چیست ؟

درنگ نکنید و سفارش کاهش همانند جویی و با مشاوران ما تماس بگیرید. یا اینکه از مبانی نظری  به روز شده در پایگاه علمی ایران پرو داک کمک بگیرید.

مبنای محاسبات قیمت همانند جویی :

  1. رشته ی تحصیلی و آسانی و سختی متن
  2. تعداد صفحات بر اساس فونت استاندارد نگارشی14  b naznin یا  b zar  
  3. کار فوری و غیر فوری
  4. میزان درصد کاهش همانند جویی

آموزش ثبت همانند جویی

 



دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.