ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

تضمین کاهش همانند جویی یا همانندی پایان نامه یا رساله با کیفیت فقط در 24 ساعت



تضمین کاهش همانند جویی یا همانندی پایان نامه یا رساله  با کیفیت فقط در 24 ساعت

کاهش درصد همانندی در سیستم همانندجو ایرانداک

انجام کاهش درصد همانندی پایان نامه پس از دیدن نتیجه همانندجو بسیار ضروری می نماید بخصوص اینکه درصد بالایی از همانندی را نشان دهد.

پس از ثبت پایان نامه در سیستم همانندجو در سایت ایران داک براساس الگوریتم های طراحی شده ، تمام محتوای متن را بررسی شده و موارد مشابه را با  لینک های منابع استفاده شده به صورت رنگی هم داخل متن و ارجاع به منابع کپی شده در انتهای متن برای شما مشخص می‌کند و نسخه‌ای از کار را برای شما و دانشگاه ارسال خواهد کرد .

سامانه همانندجو برای متن هایی که درصد بالایی از  یک منبع  را استفاده کرده اند  و این جزوه پایان‌نامه‌ها ست با هایلایت های رنگی متفاوت از  قرمز تا زرد و برای منابع کمتر از یک درصد هم متن را آبی کمرنگ می کند. 

برای کاهش همانندجو بهتر است ابتدا منابع با درصد بالا را اصلاح یا تغییر دهیم و سپس به منابع زیر یک درصد بپردازیم . البته سخت ترین جای کار برطرف کردن منابعی است که زیر یک درصد هست.

گروه ایران پروداک بصورت تضمین کاهش همانندجو یی را به روش های علمی و موثر انجام داده که شرح آن پرداخته است.

زمان کاهش همانندجویی یا همانندی :

مدت زمان کاهش همانندجو باز هم بر اساس نرخ یا درصد کاهش همانندجویی از یک روز کاری تا ۷ روز کاری و گاه آن بیشتر متفاوت خواهد بود .

چگونگی کاهش  همانندی یا همانندجویی:

 برای کاهش همانندجویی بهترین و سریعترین کار استفاده از منابع جدید لاتین می‌باشد چرا که همانطور که میدانیم تمام منابع فارسی منابع کپی شده هست که بارها و بارها در منابع مختلف وتکرار شده و شانس زیادی برای پیدا کردن منابع جدید برای شما وجود نخواهد داشت.

پس وقت خود را تلف نکنید به جای گشتن در منابع فارسی که مکرراً در مقالات و ژورنال های مختلف کپی شده است. به وب سایت‌های لاتین مقالات خارجی مانند ساینس دایرکت یا امرالد و غیر مراجعه کرده و با ترجمه متون جدید سرعت و کیفیت کاهش هماهنگی را افزایش دهید .

و نهایتا این که تبیین کردن را از مشابه نویسی و باز نویسی آغاز  کنید.

دغدغه های کاهش همانندجویی:

برای دانشجویان این دغدغه وجود دارد که آیا می توان گروه‌های یا مراکز کاهش همانندجویی اطمینان کرد یا خیر؟

از آنجا که به دلیل گرفتاری دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا گاهاً کل کار یا بخشی از کار که همانا نوشتن پایان نامه است به افراد یا موسسات خاص سپرده می شود و دانشجو پس از روبرو شدن با نتایج ایران داک ( نتایج سیستم همانند جو) تمامی رویاهای راحت شدن از شر پایان نامه بر باد رفته و از آن بدتر از دست شما جلوی استاد رو شده و... .

این تمام ماجرا نیست بلکه باید نسبت به کاهش همانندجویی زیر ۳۰ درصد یا گاها کمتر نیز اقدام کنید و هزینه کنید . و زمان از دست خواهید داد.

ضمانت اصلاح مجدد همانندجویی یا همانندی :

مرکزتخصصی ایران پروداک این اطمینان را بابت کاهش همانندجویی پروپوزال و کاهش همانند جویی پایان نامه به دانشجویان گرامی می دهد که در صورت مطلوب نبودن نتیجه همانندجویی ، اصلاح مجدد کاهش همانندجویی را انجام دهد تا نتایج مطلوب به دست آید.

ضمناً بر اساس خط مشی کیفیت در ایران پروداک سعی بر آن است تا حداکثر متن و کلمات باقی مانده و گاهاً از تعداد کلمه های اصلی پایان نامه نیز فراتر گذاشته شود.(یعنی اینکه حداکثر تلاش می شود تا متنی  پاک نشود)

مژده برای کاربران کاهش همانندی ایرام پروداک :

مژده به دانشجویانی که پایان نامه خود را جهت کاهش همانندجویی به ایران پروداک سپرده‌اند این مژده به دانشجویان گرامی می‌دهد تا پایان نامه هایی که کاهش همانند جویی برای آنها انجام شده است جهت استخراج مقاله از پایان نامه اقدام کنند

لذا پیشنهاد می شود پس از اخذ نتیجه مطلوب همانند جویی  با سپردن کار مقاله نمره مقاله خود را کسب کنید. ممکن است سوال برای شما پیش آید چه ارتباطی بین کاهش همانند جویی و استخراج مقاله وجود دارد؟

 قطعاً یک ارتباط و رابطه همبستگی مستقیم وجود دارد چرا که پس از تبیین پایان نامه و دسترسی محققین ما به مقالات جدید و ترجمه های آن امکان نوشتن مقاله بسیار خوب فراهم می گردد و چون تماس تمامی متن پایان نامه جز به جز مطالعه می شود امکان نوشتن و استخراج مقاله از پایان نامه با بهترین کیفیت قابل انجام خواهد بود .

 پرداخت هزینه‌ها کاهش همانندی :

کاهش همانند جویی با پرداخت یک سوم هزینه‌های برابر شده شروع شده و پس از تسویه حساب  فایل نهایی برای شما ارسال می شود و این زمانی است که فایل نهایی با این سیستم تست گرفته شده و به شما اعلام می گردد.

 چه قسمتی از فایل را برای هماهنگی ارسال کنیم برای ارسال فایل به سایت ایران داک جهت هماهنگی فهرست را حذف کرده و بعد از چکیده تا پایان منابع را برای کاهش همانند جویی ارسال کنید.

.

هزینه کاهش همانندجو یا همانندی پایان نامه :

هزینه همانندجو بسته به نوع کار و درصد همانندجویی از مبلغ ۱۰۰ هزار تومان تا مبلغ ۷۰۰ هزار تومان و گاه آن بیشتر از این مبالغ زمانی که کلیات تحقیق در فصل اول مانند بیان مسئله اهمیت و ضرورت و یا فرضیات نیز مشکل داشته باشند تا مبلغ یک میلیون تومان هم ممکن است هزینه داشته باشد.

که در واقع با نوشتن یک پایان نامه به جز تحلیل آماری یا تحلیل های نرم افزاری کار نیاز داشته و هزینه بردار است

تضمین کاهش همانندی یا همانندجو:

 ایران داک مرکز تخصصی کاهش تضمینی همانندجویی و همانندی با سالها تجربه در نوشتن مقاله، خدمات تحلیل آماری پایان نامه و تبحر در تبیین مبانی نظری با استفاده از مقالات خارجی مشابه و ترجمه متون و همچنین تبیین و انشا نویسی مجدد می تواند این اطمینان خاطر را برای شما فراهم آورده تا بدون دغدغه ضمانت کار را حتی زیر درصد ادعا شده تحویل شما دهد .

در نمونه زیر قرار به  کاهش درصد همانند  جویی زیر 30 درصد  بود  که همانطور که در تصویر مشخص است  درصد خیلی کمتر شده است و پر واضح است که یک درصد هم در بازه 20 تا 15 درصد  بسیار سختر از کاهش درصد از 60 درصد به  50 درص است.

 

   

کاهش همانند جویی از   66 درصد  به  9  درصد 

کاهش همانندی فوری:

 برای کاهش تضمینی همانندجویی و فوری بهترین کار ارسال فایل همانندجو انجام شده ایران داک برای پژوهشگران ایران پروداک از طریق واتساپ یا بارگزاری در سایت می باشد متخصصان ایران پروداک بلافاصله با بررسی محتوای فایل همانندجو، نسبت به زمان و برآورد هزینه اقدام کرده و نتیجه را به اطلاع شما میرساند


براورد قیمت کاهش همانند جویی :
  1. رشته ی تحصیلی و آسانی و سختی متن
  2. تعداد صفحات بر اساس فونت استاندارد نگارشی 14  b naznin یا  b zar  
  3. کار فوری و غیر فوری
  4. درصد همانندی فعلی
  5. میزان درصد کاهش همانند جویی خواسته شده
  6. زمان انجام کار از فوری  خیلی فوری و معمولی است

اصلاح همانندجو و رفع مشکل همانندی

همانندی در مطالب هر پایان نامه یا مقاله ای امر بدیهی و معمول است چرا که بخش عمده ای از مطالب مربوط مربوط به مبانی نظری و  پیشینه های تحقیق است که برگرفته شده از سایر مقالات مجلات یا کتاب است، که ممکن است افراد دیگری نیز از آن استفاده کرده باشند.

لذا اصطلاح هم انجام طرح مهم می نماید اما جای نگرانی ندارد.با شیوه های معرفی شده اصلاح همانندجو و رفع مشکل همانندجو را انجام دهید.

 شیوه‌های انجام کاهش همانندی:

 امروزه در گشت و گذار در فضای وب با یک سرچ ساده در گوگل عزیز با اصطلاحات و جملات مانند موارد زیر برخورد خواهید کرد

کاهش همانندی و پارافرایز

 رفع مشکل پایان نامه در سامانه های ایران داک

 کاهش فوری درصد همانندی و همانند جویی ایران داک

کاهش درصد همانندجویی سامانه ایران داک

اصلاح همانندی رفع مشکل پایان نامه در سامانه همانندجو

کاهش تضمینی همانندی رایگان

دورزدن سامانه همانندجو ایران داک

 که همگی نشان از اهمیت بالا و بالا و مهم آن در پیرامون موضوع همان جایی میباشد

بایدها و نبایدها در کاهش همانندی پایان نامه

یادتان باشه برای کاهش هماهنگی در سیستم جدید ایران داک عوض کردن یا جابجایی کلمات کلیدی تاثیر زیادی ندارد و چه بسیار دیده شده فقط یه خط روی جمله کشیده شده ولی هایلایت آن همچنان باقیست که نشان از کپی شدن متن می باشد

 نکته مهم دیگر درکاهش همانند جویی این است که ابتدا متن را خوب بخوانید و با املای جدید بازنویسی کنید .

 در مورد تعاریف و یا جملات کوتاه این کار تقریباً غیر ممکن است بهتر است از عوض کردن جملات کوتاه محتوای جداول که معمولاً از کلمات و جملات کوتاه استفاده شده خود داری کنید چون خیلی جای مانور برای کاهش همانندی ندارد .

در کاهش همانندی جداول که از جملات و کلمات کلیدی استفاده شده است برای کاهش همانندی بازهم قدرت مانور زیادی ندارید .

در کاش همانند جویی پیشینه بهتر است عنوان مقاله را دست نخورده باقی بگذارید و فقط و بقیه پاراگراف را تبیین یا انشا نویسی کنید چون معمولاً عنوان مقاله هیچ عنوان نباید تبیین یا بازنوشته شود .

نکته کلیدی در کاهش همانندی در جملات و پارگراف هایی که به صورت پراکنده متن های هایلایت دارند بهترین کار تبیین کل متن است نه همان جملات هایلایت شده درمتن پایان نامه.

 

بایدها و نبایدها برای آپلود فایل در سامانه ایرانداک به منظور کاهش همانندی :

به منظور کاهش همانندی:

 نکته اول :از حذف کردن بخشی از متن یا پاراگراف های هایلایت شده پرهیز کنید زیرا به همان نسبت کم شده و تعداد کلمات هم کاهش می یابد .

نکته دوم از دستکاری در املای جملات فاصله گذاری و یا ترفند های ویرایشی word در کاهش همانندی استفاده نکنید چون الگوریتم‌های جدید قادر به شناسایی این روش نیز هستند و پس از آپلود فایل پس از آپلود این فایل هم خودداری کنید

نکته سوم : گول افراد سودجو را نسبت به اینکه میگویند «در صد همانندی را کاهش می‌دهم ولی شما فایل اصلی را به دانشگاه تحویل بده» نخورد چرا که این شمایی که در هر زمانی باید پاسخگویی سرقت ادبی پایان نامه خود باشید و دانشگاه با گرفتن امضای اصالت پایان نامه خود صحت و سقم بر عدم سرقت ادبی پایان نامه خود می گذارید .

نکته آخر هر دانشجو در اول پایان نامه خود به صراحت آن را تأیید و امضا می کند یعنی اینکه هر کسی در هر زمانی ادعای سرقت ادبی کرد شما بایستی پاسخگو باشید لذا با خود روراست باشید و آینده کار را در نظر داشته باشید چرا که ممکن است متن پایان نامه شما حتی پس از ۱۰ یا ۱۵ سال نیز مورد بازبینی و واکاوی قرار می‌گیرد.

 

نکته تکمیلی کار با سامانه ایران داک:

از آپلود فهرست مطالب و همچنین منابع نیز خودداری کنید. چون همیشه بخش زیادی از آن‌ها هایلایت شده و همانندی می‌گیرد

سوالات متداول کاهش همانندی در سامانه ایرانداک :

1- آیا می‌توان ترجمه لاتین فایل را بارگذاری کرد؟

پاسخ این کار کاهش همانندی را به حداقل می‌رساند ولی مورد تایید دانشگاه نیست .

2- تهیه نسخه فتوشاپ از تایید ایرانداک به ما کمک خواهد کرد؟

 پاسخ باید بگویم به هیچ عنوان از این روش استفاده نکنید چرا که بازهم بازخورد آن گریبان شما را خواهد گرفت لطفا متن اصالت پایان نامه  دانشگاه شهید رجائی را بخوانید

تعهدنامه اصالت اثر

اینجانب .... متعهد می‌شوم که مطالب مندرج دراین پایان‌نامه/رساله حاصل کار پژوهشی اینجانب است و دست آوردهای پژوهشی دیگران که دراین پژوهش ازآن ‌ها استفاده شده است، مطابق مقررات، ارجاع و در فهرست منابع ومآخذ ذکرگردیده است.

این پایان‌نامه قبلا ًبرای احراز هیچ مدرک هم سطح یا بالاتر ارائه نشده است. درصورت اثبات تخلف (درهرزمان) مدرک تحصیلی صادر شده توسط دانشگاه از اعتبار ساقط خواهد شد.

کلیه حقوق مادی ومعنوی این اثر متعلق به دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است.

نام ونام خانوادگی دانشجو

امضا

 لطفا به خود رحم کنید و از کنار اینگونه مسائل راحت عبور نکنید چه بسیار افرادی بودند که در اقصا نقاط دنیا  بخاطر یه مقاله یا رساله کپی شده جایگاه خود رو ازدست داده اند  نمونش معاون زیبا سازی شهر ک ر ج  و نمونه دیگر ابطال مدرک  وزیر مرحوم ....

3- می توانم خودم کاهش همانندی رو انجام دهم؟

پاسخ بله حتما می توانید کار بسیار سختی نیست فقط دقت و حوصله می‌خواهد و این که با تمرین کردن و تبیین و انشا نویسی مجدد موفق خواهید شد

 4- افراد مدعی کاهش همان جویی چگونه عمل می کنند ؟

این افراد به دلیل مطالعه و انجام پایان نامه های زیاد هم قدرت تندخوانی را دارند و هم به سرعت می توانند متون را با انشای دیگر بازگو کند که به متن تایپ گفتاری گوگل سرعت عمل خیلی بالایی خواهند داشت.

عده ای نیز سودجو از روش‌های غیر مرسوم و عادی سعی در کاهش همانندی دارند که معمولاً نتیجه آن پس از بررسی های دقیق مورد تائید نخواهد بود و کار شما را به چالش خواهد کشید .

۵- آیا راهی وجود دارد قبل از دیدن نتیجه توسط استاد راهنما میزان همانندی را مشخص کنیم؟

 معمولاً خیلی راه دقیقی وجود ندارد سامانه هایی را هم که وجود دارند خیلی ضعیف عمل می کنند بهترین راه اگر مطمئن هستید اقدام پیشگیرانه و کاهش هماهنگی قبل از آپلود فایل است که اگر مطمئن به کپی و پیست هستید حتما این کار رو انجام دهید.

۶- آیا میتوان سامانه ایران داک را دور زد؟

 خیر این سامانه هوشمند است و الگوریتم های جستجوگران مهندسی شده مانند الگوریتم پاندا گوگل تشخیص خطاهای ادراکی دارد .

 7- می توان برای کاهش همانندی محتوای فایل غیر از آنچه که هست به عنوان پایان‌نامه آپلود کنیم ؟

بله می‌توانید متنی دیگر را جایگزین کرد و درصد همانند را کاهش داد ولی دانشگاه نسخه ارسالی و استاد راهنما را تشخیص و دچار مشکل خواهید شد

8- آیا برای آپلود فایل در سامانه ایرانداک محدودیت وجود دارد؟

 باید عرض کنم خیر تا صدها بار می توانید فایل خود را آپلود کنید و هر بار هزینه‌ها از جیب مبارک تقدیم کنید

آیا با انجام دهندگان کاهش هماهنگی و اصلاح همانندی پایان نامه می توان اعتماد کرد؟

 برای اطمینان بهتراست که خودتان فایل را پس از آپلود ببینید و درست آن را در سامانه مشاهده کنید

 

رفع مشکل پایان نامه ها در سامانه همانندجو تضمینی:

 بهترین و تنها ترین راه کاهش همانند ایموتون به ترتیب زیر خواهد بود

  • خواندن متن به طور دقیق و چند بار
  • نوشتن خلاصه متن و بازنویسی متن بدون نگاه کردن به متن اصلی
  • استفاده از کلمات مترادف تا میتوانید
  • شکستن جملات بلند و ادغام جملات کوتاه
  • جابجایی جملات متفاوت با پارگراف اصلی
  • مقایسه متون قبل و بعد از انجام همانندی
  • ویرایش نهایی
  • با توجه به آنچه که ذکر شد بهترین راه و تنها ترین راه برای کاهش همانندی، تلاش پشتکار و تمرین است تا اینکه به نویسندگی عادت کرده و بتوانید از مطالعات خود برداشت های تازه و نگارش های متفاوت را با ادبیاتی متفاوت ارائه دهید

 و در آخر اگر فرصت ندارید و زمان شما صرف کار مهمتری است یا حوصله ندارید و عجله دارید؟ و اینکه استرس اجازه کار را از شما گرفته است؟

 برای اصلاح همانندی و رفع مشکل پایان نامه ها در سایت ایران داک هم اکنون می توانید تلفنی یا از طریق واتساپ تماس بگیرید. تا با مشاوره رایگان مشکل شما را برطرف کند و کاهش کاهش استرس شما کمک کنیم تا آسوده خاطر برای جلسه دفاع حاضر شوید

برای پایان نامه های همانندی شده ۳۰% تخفیف کارگاه دفاع نیز اعمال خواهد شد.



دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.