ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

انجام تحلیل آماری فوری و ارزان به همراه آموزشهای جامع برای دفاع



انجام تحلیل آماری فوری و ارزان  به همراه آموزشهای جامع برای دفاع

1- منظور از تحلیل آماری چیست ؟

به زبان ساده تحلیل آماری برای پایان نامه ها و مقالات، بخشی از تحلیل و واکاوی داده ها است که معمولاً یک آماریست با توجه به نرم‌افزارها و آزمونهای مختلف و بر اساس نیاز پژوهش این کار را انجام می دهد.  

و در واقع نتیجه آن، پاسخ به سوالات و پاسخ به فرضیات تحقیق می باشد.که محقق بایستی به کمک نرم افزار های آماری داده های خود را بررسی و درست و غلط بودن فرضیات خود را بررسی کرده و با تفسیر تنایج آماری  تحلیل آماری درستی انجام دهد که منطبق با دادهای آماری باشد . 

 تحلیل آماری ارزان 

خیلی از شما ها در مورد نحوه انجام و هزینه انجام فصل ۴ و هزینه تحلیل آماری سال پرسیده بودید در زیر به سوالات متداول شما در مورد تحلیل آماری پاسخ می‌دهیم.

سفارش تحلیل آماری فوری

تمامی خدمات تحلیل آماری  با 

                                                 آموزش  رایگان  خواهد  بود

                                                                                          که از طریق  مراجعه حضوری یا از طریق  تماس تلفنی  و یا ارتباط انلاین انجام خواهد شد. 

2-از چه نرم افزارهایی برای تحیل آماری فوری استفاده کنم؟

 استفاده از نرم افزار های یک کار بسیار حرفه‌ای و علمی است که نیاز به تجربه و تسلط آماریست دارد. که معمولاً تسلط به نرم افزار آماری جهت انجام تحلیل آماری کفایت نمی‌کند.

آماریست همچنین  باید مهارت و تجربه کافی در نوشتن  مقاله استخراج شده از پایان نامه و مقالات پژوهشی و پایان نامه های پژوهشی و ISI نیز داشته باشد ضمن اینکه خود را با توجه به نیاز روز و گسترش نرم افزارها به روز رسانی کرده باشد

انتخاب نرم افزار با توجه به ماهیت پژوهش نوع پژوهش و اهداف پژوهش سوالات و فرضیات پژوهش پایان نامه ارشد متفاوت می باشد که انتخاب صحیح آزمون آماری بر اساس هماهنگی با مقاله بیس و یا مشورت تیم پژوهش انجام می‌گیرد

چرا که خیلی از آزمون ها را میتوان با نرم افزار های متفاوتی انجام داد ولی هرکدام دقت عمل و خروجی های متفاوتی به ما خواهند داد که بر اساس اهداف و فرضیات فرعی انتخاب آزمون های مناسب برای تحلیل آماری و نرم‌افزارهای آماری متفاوت خواهد بود.

و از همه مهمتر انتخاب نوع آزمون و نرم افزار باتوجه به شیوه مقاله نویسی استاندارد جهانی و بین المللی است که به نظر در صدر انتخاب آزمون مناسب و نرم افزار مناسب آماری خواهد بود. 

3- برای انجام تحقیق آماری پایان نامه از کجا باید شروع کنم؟

 در ابتدا نیاز است که شما فرضیات و پروپوزال پایان نامه یا طرح پیشنهادی خود را برای ما از طریق ثبت سفارش تحلیل عاملی ارسال کرده کارشناسان آماری تیم پژوهشی ایران پروداک با توجه به عنوان و اهداف و فرضیات شما ابزار دقیق سنجش را تشخیص داده و روش تحقیق  را به شما معرفی خواهند کرد

اگر ابزار پژوهشی پرسشنامه باشد که این پرسشنامه ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر سنجش متفاوت باشد کارشناسان به شما در مورد متدولوژی تحقیق و انتخاب به روش صحیح پژوهش مشاوره داده و با شما تماس خواهند گرفت اگر روش پژوهش شما درست تشخیص داده شده بود

و ابزار سنجش نیز پوشش فرضیات تحقیق را داده بود که شما وارد فاز بعدی انجام تحلیل آماری شده و کافیست پرسشنامه شما به صورت استاندارد شده در جامعه آماری توزیع شود البته در برخی از پژوهش‌ها داده های آماری بر اساس اندازه گیری یا سنجش یا داده کاوی به دست می آید که باز هم نیاز است محقق قبل از جمع آوری دیتا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

4- جمع آوری دیتا  برای تحلیل آماری چگونه است؟

 پس از معرفی و در اختیار قرار دادن پرسشنامه ها یا ابزار گردآوری داده ها به صورت استاندارد به دانشجو اگر جمع آوری داده ها در توان دانشجو بود که روش کار به او آموزش داده شده و پرسشنامه را توزیع خواهد کرد اگر نه کار به تیم تخصصی ما سپرده خواهد شد و جمع‌آوری داده‌ها را به صورت آنلاین از طریق پرسشنامه های الکترونیک انجام خواهیم داد

5- استخراج داده ها از پرسشنامه چگونه انجام میشود؟

 برای استخراج داده ها از پرسشنامه یک فایل اکسل به همراه روش کار برای دانشجو فرستاده می‌شود که دانشجو باید داده‌های آماری را به صورت اعداد یا کد وارد کرده و مجدداً برای تیم پژوهشی ایران پروداک ارسال کند این فایل اکسل که توسط کارشناسان ایران پروداک جهت استخراج داده های آماری آماده می‌شود برای هر دانشجو متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود.

6- اگر زمان توزیع پرسشنامه را نداشتیم باید چه کار کنیم؟

  در توزیع پرسشنامه و یا جمع‌آوری داده‌ها و استخراج دیتا برای تحلیل عاملی مشکل داشتید یا زمان نداشتیم باز هم گروه پژوهشی ایران پروداک برای شما داده های آماری را استخراج خواهد کرد.

7- مدت زمان انجام تحلیل آمار ی فوری  چقدر است؟

در صورت آماده بودن دیتا های شما تحلیل آماری بین ۳ تا ۵ روز کاری انجام می گیرد

8-هزینه تحلیل آماری  فوری چقدر است ؟

هزینه تحلیل آماری یا قیمت تحلیل آمار فصل چهارم پایان نامه بسته به نوع آزمون تعداد فرضیات و نرم افزارهای مورد استفاده و تعداد پرسشنامه ها متفاوت خواهد بود بعد از ارسال داده های شما کارشناسان ما در  تیم تخصصی ایران پروداک کار شما را بررسی خواهند کرد و قیمت انجام تحلیل آماری را به شما اطلاع خواهند داد .

9-نحوه تحویل کار چگونه است ؟

معمولا تحویل کار آماری در قالب فصل 4 پایان نامه ارشد گذاشته می شود و به صورت ویرایش شده مانند نمونه های گذاشته شده در سایت ایران پروداک  می باشد فایل قابل ویرایش با فرمت ورد  تحویل مشتری می گردد

و همچنین در صورت تمایل مشتری برای اطمینان از صحت تحلیل آماری فایل خروجی نرم افزار آماری و دیتاها برای مشتری ارسال خواهد شد

10-چه تضمینی برای انجام صحیح کار آماری خود دارید؟

برای اولین بار گروه تحلیلی ایران پروداک تمامی دیتاهای ورودی و خروجی را در قالب فرمت های مشخص خود برای شما ارسال کرده تا در پیوست پایان نامه کارشناسی ارشد قرار داده و یا  در صورتی که استاد راهنمای شما نیاز به بررسی صحت انجام تحلیل آماری داشت دیتاها و خروجی های آماری را برایشان ارسال کرده تا از کار شما مطمئن شوند.

هر گونه اصلاحاتی که استاد شما از تحلیل آماری انجام شده توسط گروه ایران پروداک گرفته باشد بر عهده کارشناسان این سایت بوده و تا تایید استا راهنما با شما همگام خواهند بود .

اکنون برای سفارش تحلیل آماری فوری و ارزان  اقدام کنید.