ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

همانند جویی چیست؟



همانند جویی چیست؟

همانندجویی چیست؟

امکانات جدید سایت ایران داک است که تمامی دانشجویان ارشد و دکترا موظفند پایان نامه  و رساله خود را قبل از تصویب در این سامانه ثبت کرده و در صورت مثبت بودن جواب نسبت به ادامه کار خود اقدام نکنند و در صورت  مثبت بودن مشابه تشخیص دادن موضوع پایان نامه ادامه کار شما نه تنها سودی ندارد بلکه خطر آن می‌تواند برای شما محدودیت‌های تحصیلی بوجود آورد. یا منجر به ابطال پایان نامه یا رساله شود . سیستم همانندجویی یک نسخه کاملا رنگی شده از پایان نامه یا رساله را با مشخص کردن منابع این مطلب در اختیار شما و استاد راهنما قرار می دهد. آنجاست که سیستم همانندجویی سرقت های علمی یا استفاده های زیاد شما را از پایان نامه و مقالات بدون منبع مشخص کرده که  رفع مشکل همانند جویی را برای شما سختر خواهد کرد.  لینک  ثبت  عنوان پایان نامه  یا  موضوع  پایان نامه و گرفتن تائیدیه ایران داک 

 

لینک ثبت نام همانند جویی  محتوی پایان نامه 

 

 رفع همانندجویی کار سختی نیست ولی نیاز به مطالعه عمیق ترجمه مقالات جدید علمی و نهایتا نوشتن و تبیین دارد. برای کاهش همانندی تضمینی بایستی تمامی متون به دقت خوانده شده ارجاعات اولیه آن را پیدا کنید و یا گاهی مطلبی را حذف کنید.

شاید  کاهش همانندی  کاملا مقدور نباشد ولی کاهش همانندی را تا حد قابل قبولی برای مقطع ارشد زیر ۴۰ درصد و برای دکترا زیر ۳۰ درصد که مد نظر هست باید اعمال شود.

 رفع همانندجویی هماهنگی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا یک سری تکنیک فنی می خواهد.

 گروه ایران داک  این همپوشانی و همانندی را  در مبانی نظری کاهش داده و شما را سربلند خواهد  کرد.  

همانند جویی مزایایی هم دارد اینکه بعد از مدتی ۵ تا ۱۰ سال یا بیشتر که شما در پست‌های کلیدی دولتی و غیره هستید و رقبای شما شما پایان نامه پایان نامه ارسالی شما را به چالش کشیده ونتوانند  شما را ناک اوت کند .

ضمن اینکه نویسندگان پایان نامه نمی توانند به راحتی کار کپی را تحویل شما دارد پس برای کاهش درصد همانندی تضمینی وقت خود را تلف نکنید و با ارسال فایل هم از درصد همانند جویی مطمئن شوید و هم با خیال  راحت ادامه کار را به ما بسپارید. 

09158238830  تماس با کارشناس    کانال تلگرام 

فرم سفارش  کاهش  همانند جویی