ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

روشها و پرسش های متداول چگونگی کاهش درصد همانند جویی ایران داک



روشها  و پرسش های متداول  چگونگی کاهش درصد  همانند جویی  ایران داک

کاهش همانندجویی ایرانداک یا پژوهشیار

از جمله دغدغه‌های محققین و دانشجویان در سامانه همانندجویی ایرانداک پایان نامه ها یا مقالات تحقیقی انجام کاهش همانندی می باشد کاهش را به چند روش می توان انجام داد :

اولین روش کاهش همانندی گرته‌برداری یا جایگزین کردن کلمات مترادف و یا هم معنی می باشد که روشی بسیار مبتدی بوده ولی از الگوریتم های سایت ایران داک و غیره نمی تواند به راحتی عبور کند.

 

 روش دوم کاهش همانندجویی جابجایی جملات متن که از ادبیات مخصوص آن در جایگزینی و پیدا کردن    فعل و فاعل متناسب  می باشد که در این روش نیز سایت ایران داک کاهش همانند ایجاد قابل قبول ندانسته ودرصدقابل توجهی را از همانندجویی کاهش نمی دهد.

 روش سوم ترکیبی از روش اول و دوم می باشد تا اندازه‌ای بهتر بوده و مقداری می‌توان الگوریتم‌های اینگونه سایت‌ها را دور زد .

اما روش چهارم و تنها روش جامع و علمی کاهش همانندجویی می باشد که بر مبنای مطالعه و تعیین مطالب قبلی بوده که با انشا نویسی و خلق جملات و مطالب صحیح ، نویسنده بایستی هدف جمله را یا پاراگراف را برساند. 

چگونگی کاهش همانندی در روش حرفه ای :

 چگونگی انجام کاهش همانندی در این روش این گونه است که ابتدا کلمات کلیدی متن را پیدا کرده مفهوم جمله را یادداشت می کنیم وبراساس معنای کلمات کلیدی اقدام به تدوین مطالب کرده و جملات کاملا حرفه‌ای را خلق  و می نویسیم.

 هزینه کاهش همانندجویی:

اساس برآورد هزینه کاهش همانندی:

1- تعداد صفحه یا حجم مطالب

2- نوع متن به لحاظ سختی  مثلا  فصل 4 و یا گرایش رشته های مختلف 

3-درصد همانندی اولیه یا استعلام  اول در سامانه ایرانداک یا پژوهشیار

4- درصد همانندی خواسته شده

5- زمان انجام خواهد به لحاظ فورس بودن یا نبودن

اگر قصد کاهش همانندجویی دارید کیفیت انجام کار مطمئن نیستید توصیه می کنم هم اکنون تماس گرفته و سفارش خود را به ما سپرده و با اطمینان خاطر از انجام کار آسوده شوید.

 در کاهش همانندی توصیه می‌شود از سپردن مطالب خود به افراد غیر متخصص که به روش‌های غیر اصولی مانند گرته برداری و یا جابجایی جملات اقدام می کند و از همه بدتر استفاده از فتوشاپ در مقدار همانندی را کاهش می دهند بپرهیزید چرا که درد سر این روشها به مراتب از انجام ندادن آن بهتر است .

نحوه کاهش کپی متون پایان نامه  :

 برای کاهش موارد تکراری ، بهترین و سریعترین راه استفاده از منابع جدید لاتین است ، زیرا همانطور که می دانیم همه منابع فارسی منابع کپی شده ای هستند که بارها و بارها در منابع مختلف تکرار شده اند و فرصت زیادی برای یافتن شما وجود نخواهد داشت.

 

 

 

نگرانی های در کاهش همانندجو:

این نگرانی برای دانشجویان وجود دارد که آیا به گروهها یا مراکز کاهش همانندی می توان اعتماد کرد.

زیرا به دلیل درگیری دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا، گاهی اوقات کل کار یا بخشی از کار، که نگارش پایان نامه است، به افراد یا موسسات خاصی سپرده می شود و دانشجو پس از مواجهه با نتایج ایران داک (سیستم نتایج همانند جو) شاید زمان خود را از دست داده و عملا نتایج خیلی ضعیفی از کار ارائه شود.

 

ضمانت اصلاح کاهش همانندجو:

مرکز تخصصی ایران پروداک به دانشجویان اطمینان می دهد که  پس از مناسب نبودن میزان همانند جویی پروپوزال یا پایان نامه در صورتی که نتیجه عددی یا درصد همانند جویی مطلوب نباشد ، بدون هزینه اقدام به کاهش همانندی کند.

اگر نتیجه جستجوی همانندی بیش از 30٪ باشد ، چه باید کرد؟

دانشجویان تحصیلات تکمیلی: اگر نتیجه بیش از 30٪ باشد ، دانشجو ملزم به تأیید استاد راهنما و شورای تحقیقاتی / آموزشی واحد برای رعایت اخلاق پژوهشی در پایان نامه است.

دانشجویان مقطع دکتری: اگر نتیجه تطبیق بیش از 30٪ باشد ، دانش آموز موظف است مجوز استاد راهنما و شورای پژوهشی / آموزشی واحد را جهت رعایت اخلاق در تحقیق در پایان نامه همراه با گزارش تطبیق در کفایت پیشرفت بارگذاری کند.



دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.