ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

کاهش درصد همانندی



کاهش درصد همانندی

 

سیستم همانند  جویی 


در رابطه سامانه «همانندجو» با حمایت کننده متن بدون نقص و اکنون افزایش صدها هزار عنوان از جدید‌ترین  پایانامه ها و رساله‌ها و دیگر مدارک علمی در جواب به خواست جامعه علمی سرزمین ایران   ,   و میهن  عزیمان  برای بهبود رفتار علمی و حمایت از مالکیت فکری و معنوی و هم‌چنین پیش‌گیری از بدرفتاری‌های علمی فعال سازی شده‌است.

همانندجویی در نوشتار پایاننامه‌ها و رساله‌ها و دیگر مدارک علمی، گامی در امداد به نگه‌داشت حق پدیدآوران و توسعه و گسترش دانش و فناوری و بستر‌سازی برای دسترسی آزاد همگان به داده ها میباشد.

«همانندجو» با جست‌وجوی خود کار در متن بدون نقص پایانامه ‌ها و رساله‌ها و دیگر مدارک علمی در ایرانداک و همینطور در اینترنت، نوشته‌های همانند را بازیابی و اندازه‌ی همانندی و مبداء داده های همانند را اکران میدهد.

مجلس شورای اسلامی در تبصره 9 قانون «پیشگیری و تقابل با تقلب در تهیه و تنظیم اثرهای علمی» تصویب شده 31 مرداد 1396، کاربرد این سامانه را برای پیشنهاده‌ها (پروپوزال‌ها)، پایانان‌ها، و رساله‌ها در حیطههای علمی و همینطور موسسات علمی و دانشگاهها، پژوهشگاه‌ها، و مؤسسه‌های  آموزشعالی، پژوهشی، و فناوری دولتی و غیردولتی مرزوبوم الزام نموده است.

قبلا نیز بر شالوده دستور های نامه شماره ١٩٥٩٢٩/و مورخ 6/9/1395، کاربرد همانندجو پیش از ثبت پیشنهاده و همینطور دفاع از  پایاننامهها و رساله‌ها در دانشکده ها ، پژوهشگاه‌ها، یا این که مؤسسه‌های عالی، پژوهشی، یا این که فناوری دولتی و غیردولتی  تحت نظر وزارت علوم کشور  و فناوری الزامی گردیده بود.

برای کار با  این سامانه، محققان و مؤسسه‌ها و نشریه‌ها و همایش‌ها میتوانند به عضویت این سامانه در آیند و از آن پس با ورود به سامانه، نوشته‌های خویش را بار گذاری و حاصل همانندجویی را در کوتاه‌ترین زمان اخذ نمایند.

 

 

اگه شما الآن تو مرحله ای هستی که پایان نامت رو آماده کردی (یا آماده کردن برات) و همانندجو گفته که متن تکراریه، که راه برگشت نداریم و باید همین متنا رو درستش کنیم.

این کار توسط  گروه ایران پروداک به صورت تضمینی انجام میشه 



دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.