ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

ثبت نام اولین دوره رسمی آموزشی هنر های رزینی کاملاً کاربردی



ثبت نام اولین دوره رسمی  آموزشی هنر های رزینی کاملاً کاربردی

هنر رزین اپوکسی آمیخته‌ای از هنرهایی است که تاکنون آموخته‌اید یا خواهید آموخت این هنر در مسیرهای مختلفی همچون نقاشی طراحی سفالگری خطاطی و یا جواهرسازی و تمامی هنرهایی را که می‌توان تصور کرد می‌تواند به عنوان هنر تکمیلی ارزش افزوده چندین برابر ایجاد کند و ماندگاری اثر را بیشترکند.

 

 اهمیت یادگیری هنرهای رزینی

 با توجه  به اینکه زمان مهم‌ترین سرمایه هر انسانی است نیاز است تا انسان‌های موفق برای فراگیری و سرعت بخشیدن به کار خود در جدیت توسعه کار و یا شروع کار زمان خود را مدیریت کرده و به جای آموزش‌های رایگان و یا در دسترس که به صورت پراکنده و غیر هدفمند هستند و معمولاً که معمولاً فوت بنایی رو در آن ارائه نمی‌دهند، با آموزش‌های برنامه‌ریزی شده فشرده بتوانید سریع این هنر را یاد گرفته و استارت کار خود را هرچه سریع‌تر بزنید .

چرا که در دنیای رقابتی امروز اگر قرر  باشد شما نسبت به رقبای خود یک روز عقب‌تر باشید در موفقیت مسیر کاری شاید روزها و ماه‌ها و یا سال‌ها عقب خواهید بود .

فواید آموزش هنرهای رزینی

فواید هنرهای رزینی قرار گرفتن این هنر در فهرست هنرهای جدید و به روز دنیاست و ورود آن در تمامی صنایع هنری و صنایع ساختمانی و یا حتی صنایع زیبایی و یا ساخت و یا صنایع خانگی لوازم خانگی دیده می شود.

 این هنر به طور فراگیر در تمام دنیا از قاره آفریقا اروپا و آسیا گرفته تا چین و ژاپن در حال گسترش است و برگ برنده در اختیار کشورها یا شهر یا افرادی خواهد بود که با کسب اطلاعات و یادگیری و اضافه کردن خلاقیت فردی به آن گوی سبقت را بربایند.

کارهای هنری رزینی این هنر گاهی به عنوان تکمیل کننده هنرهای دیگر و گاهی به عنوان یک هنر انحصاری که فراگیر بوده و در انواع هنرها کاربرد  دارد.

از دیگر موارد کاربرد هنرهای رزین ایجاد ارزش افزوده بسیار بالا در تولیدات آن می‌باشد. مثل زیور آلات رزینی  و یا  ساخت انواع قطعات هنری و یا ساخت یک قاب عکس رزینی و یا اتاله کردن حشرات یا گل های خشک و گیاهان  و ... استفاده شود.

 

 

تکنیک‌های دوره آموزشی رزین اپوکسی

۱۶ تکنیک پرکاربرد به لحاظ تجاری و فروش و نیاز مردم وجود دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- تکنیک دریا :

تکنیک دریا یا ساحل صخره سازی ایجاد موج و غیر می باشد  که  با مواد ولیه بسیار ارزان و در دسترس می توانید ارزش افزاده کار را  تا 1000 برابر افزایش دهید .

تکنیک ژئود:

ساخت کریستال ایجاد بستر لایه لایه و سنگ مصنوعی است.ولید سنگ  ژئود مصنوعی حتی بسیار زیبا تر از ژئود های  طبیعی چند صد  میلیونی.

تکنیک قلوه سنگ :

 تکنیکی انتزاعی استفاده از رنگ‌ها به صورت کنترل شده با جلوه‌های سه بعدی و حجم‌دار کردن سنگ به عنوان سنگ مصنوعی زیبا و حجم دار .

تکنیک چشم:

 به ساخت چشمی با جزئیات کامل با نمای محدب و کاملاً طبیعی و جذاب گفته می‌شود. چشم سه بعدی  تکنیکی در  هنر رزین است که که یصورت لایه  لایه  اجرا  می شود تا یک  عنبیه حجمی رنگی ایجاد شود.

تکنیک‌های میکس مدیا

هنر ترکیب هنر دیجیتال با رزین مثل یک عکس در رزین یا  یک اثر هنری دیجیتالی

تکنیک کهکشان

 ایجاد موج‌های ریز ایجاد نقاط نوری ایجاد نقاط نوری پرسپکتیو و حجم سازی سیاره‌ها و ستاره‌ها  و کهکشان‌ها و سحابی ها که نمودی از جهان خلقت وکهکشان هاست.

تکنیک گل سه بعدی:

 ساخت گل‌های سه بعدی در بستر دو بعدی بسیار زیبا

تکنیک فراکتال

 تکنیکی کوانتومی انتزاعی با اثر ایجاد انرژی و معنویت

پتینه کاری یا کهنه کاری

پتینه کاری یا قدیمی‌سازی اشیا ایجاد زنگار و باستانی سازی آنهاست.

 

تکنیک  سنگ مرمر گرانیت و غیره و

  تکنیکی مثل ساخت ساعت رزینی بسیار پرکاربرد بوده و جزو شاخه‌هایی برای تولیدات خوب و موثر خواهد بود.

ساخت ظروف هنری زیبا و قابل استفاده و آنتیک با استفاده از قالب‌های سیلیکونی و نهایتاً ساخت زیورآلات هنری مانند سنگ چوب و یا حشرات و یا گیاهان و گل

مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی هنر های رزینی

  • دریافت مدرک فنی حرفه‌ای
  • فراگیری مهارت‌های به صورت قطعی و عملیاتی
  • دسترسی به پشتیبانی همیشگی و رفع ایراد
  • در اختیار قرار دادن متریال مصرفی مورد نیاز کار
  •  مالکیت کارهای ساخته شده شما که ۷ قطعه هنری دست ساز شما خواهد بود.

گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای اخذ وام بعد از دریافت مدرک بوده و نکته بعدی قابلیت ترجمه آن برای مهاجرت در کشورهای دیگر است.

متریال مورد استفاده در دوره آموزشی تمام متریال مورد استفاده شامل رزین اپوکسی ، رنگ میکروبی رنگ جوهری، رنگ خمیری، قالب سیلیکونی، قاب چوبی ام دی اف،  و غیره همچنین وسایل حفاظتی مانند گان ماسک و همچنین وسایل مانند سشوار و غیره خواهد بود.

شرکت در دوره جهت ثبت نام و شرکت در دوره رزین اپوکسی بهتر است قبل از هر چیز با شماره تلفن 09369628830 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان بتوانیم به خوبی شما را راهنمایی کنیم

برای دریافت مشاوره رایگان و یا  ثبت نام در دوره   در تهران هم اکنون تماس  بگیرید. 09369628830  شعبانزاده 



دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.