ایران پروداک|مرکز تخصصی تحلیل آماری پایان نامه،کاهش تضمینی همانندجویی
ایران پروداک

یک راه سریع برای کاهش درصد همانندی پروپوزال در سامانه پژوهشیار



یک راه سریع برای کاهش درصد همانندی پروپوزال در سامانه پژوهشیار

رفع فوری همانند ی پروپوزال  در سامانه پژوهشیار:

 این سامانه سامانه‌ای است که چند سال قبل مشابه سامانه ایران داگ ساخته شد و هدف آن بارگذاری فایل‌های پایان نامه یا رساله و یا پروپوزال دانشگاه‌های آزاد کشور بود تفاوت پژوهش یار با ایران داک سامانه پژوهش یار برای تشخیص میزان همانندی از الگوریتم‌های متفاوتی نسبت به ایران داک کمک گرفته است.

 به طوری که به راحتی نمی‌توان با مشابه نویسی یا تبیین ساده یا تغییر ساختار جملات به نتیجه رسید گاهی اتفاق می‌افتد یک فایل تا چندین و چند بار بعد از تبیین و بارگذاری مشابه درصد همانندی اش کم  نشده است.

سامانه پژوهشیار:

سامانه پژوهشیار یک سامانه مدیریت و اطلاعات پژوهشی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی ایران ایجاد شده است. این سامانه به دانشجویان و اساتید این دانشگاه امکان می‌دهد تا به منابع دیجیتالی مانند مقالات علمی، پایان‌نامه‌ها، گزارش‌های تحقیقاتی و سایر منابع مرتبط با زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

 همچنین، این سامانه به دانشجویان و اساتید این دانشگاه امکان می‌دهد تا مقالات خود را در آن منتشر کرده و در فعالیت‌های پژوهشی شرکت کنند.

کاهش همانندی (یا plagiarism detection) یکی از مهمترین قابلیت‌های سامانه‌های پژوهشی می‌باشد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا مقالات یا پایان‌نامه‌های خود را بررسی کنند و مطمئن شوند که آن‌ها از متون دیگری کپی شده یا از آن‌ها الهام گرفته نشده‌اند.

 این امر بسیار حیاتی است زیرا هرگونه همانندی یا سرقت ادبی می‌تواند منجر به مشکلات جدی اخلاقی و حقوقی شود. سامانه‌های پژوهشیار از این قابلیت برای کاهش همانندی استفاده می‌کنند تا کاربران را در جلوگیری از هرگونه نقض حقوق مولفها یا انجام کارهای غیراخلاقی کمک کنند.

 

 

دلیل کاسته نشدن درصد همانندی یا دلیل پایین نیامدن درصد همانندی و تشابه در سامانه پژوهشیار

کاهش همانندی  پروپوزال در پژوهشیار مشکلی که به راحتی درست نمی شود!؟؟؟؟

همانطور که قبلاً ذکر شد بهره‌گیری از روش متفاوت و عجیب در در بررسی میزان همانندی است که نیاز است شیوه‌های بسیار دقیق و علمی‌تر برای پارافیریز متن انتخاب کنیم. تا منجر به کاهش درصد همانندی شود لذا نیاز است چگونگی کاهش درصد همانند معرفی گردد.

چگونگی کاهش درصد همانندی در سامانه پژوهش‌دار تبیین و بازنویسی اساسی متن است که این مهم حاصل نمی‌شود مگر اینکه متن را بخوانید بر متن مسلط باشید سپس متن را خوانده و بازنویسی خود را بدون نگاه کردن به متن اصلی انجام دهید و با انشا نویسی جدید متن را تبیین و رفع پارافیز کنید.

ایران داک تیم تخصصی کوچینگ دانشجویان عزیز از موضوع تا دفاع است که برای رفع همانندی با تکیه بر دانش و تجربه و تیم تخصصی خود در این زمینه بتواند درصد همانندی پروپوزال را در کمتر از سه ساعت انجام داده و تحویل نماید که همین زمان برای یک پایان نامه کامل چیزی حدود یک روز خواهد بود.

برای سفارش همانندی سامانه پژوهشیار هم اکنون تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن کار خود را به درستی تحویل بگیرید.



دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.